Toehoorders in de Therminal Vertegenwoordiger Stad Gent Jaaroverzicht door Karen Bourlez, voorzitter 2010-2011 Senioren Konvent (SK) Jaaroverzicht door Karen Bourlez, voorzitter 2010-2011 Senioren Konvent (SK) Jaaroverzicht door Karen Bourlez, voorzitter 2010-2011 Senioren Konvent (SK) Jaaroverzicht door Kevin De Wolf, voorzitter 2010-2011 Home Konvent Toehoorders in de Therminal Jaaroverzicht door Kevin De Wolf, voorzitter 2010-2011 Home Konvent Rechts studentenbeheerder Werner Raeymaeckers Toehoorders in de Therminal: midden Karen Bourlez, voorzitter 2010-2011 Senioren Konvent (SK) Verslag door Nelle Huyge, vice-voorzitter Faculteiten Konvent Toehoorders in de Therminal Toehoorders in de Therminal: rechts Kevin De Wolf, voorzitter 2010-2011 Home Konvent Machteld Joly, voorzitter 2010-2011 Kultureel Konvent Verslag door Arne Deprez, voorzitter Bijzonder Konvent 2010-2011 Verslag door Arne Deprez, voorzitter Bijzonder Konvent 2010-2011 Verslag door Johannes Vandensavel, voorzitter 2010-2011 Politiek en Filosofisch Konvent Verslag door Evy Bauwens, voorzitter Werkgroepen & Vereningingen Konvent Verslag door Evy Bauwens, voorzitter Werkgroepen & Vereningingen Konvent Verslag over massacantus 2010 door Nathalie Schoup, voorzitter Massacantuscomit Verslag door Lise Eelbode, hoofdredacteur Schamper Verslag door Lise Eelbode, hoofdredacteur Schamper Verslag door Anne Vanrenterghem, Urgent Dienst StudentenActiviteiten, voorstelling jaarverslag 2010-8124 Toespraak door studentenbeheerder  Werner Raeymaeckers Toehoorders in de Therminal Toehoorders in de Therminal Toehoorders in de Therminal Dienst StudentenActiviteiten, voorstelling jaarverslag 2010-8129 Toespraak door prof. Paul Van Cauwenberge, rector UGent Toespraak door prof. Paul Van Cauwenberge, rector UGent Toehoorders in de Therminal Toehoorders in de Therminal Toehoorders in de Therminal Afsluiter met optreden van Folgazán Afsluiter met optreden van Folgaz Rector Paul Van Cauwenberge en studentenbeheerder Werner Raeymaeckers Afsluitende receptie Afsluitende receptie Afsluitende receptie Afsluiter met optreden van Folgaz Afsluitende receptie Afsluiter met optreden van Folgazán Afsluiter met optreden van Folgazán