Vlnr. accordeoniste Liesbeth Luyssen en studentenbeheerder Jochen Merlier Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24391 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24392 Introductie door Jochen Merlier, studentenbeheerder UGent Optreden door accordeoniste Liesbeth Luyssen Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24395 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24396 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24397 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24398 Introductie door Jochen Merlier, studentenbeheerder UGent Introductie door Jochen Merlier, studentenbeheerder UGent Vlnr. accordeoniste Liesbeth Luyssen, fotograaf Basel Zobieda en Wim Bekaert (voorzitter FaculteitenKonvent Gent) Toespraak door Wim Bekaert, FaculteitenKonvent Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24403 Toespraak door Jelle Demaré, SeniorenKonvent SK Toespraak door Jelle Demaré, SeniorenKonvent SK Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24406 Toespraak door Rien Boete, Home Konvent HK Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24408 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24409 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24410 Toespraak door Rien Boete, Home Konvent HK Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24412 Toespraak door Joachim Clabau, Kultureel Konvent KK Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24414 Toespraak door Joachim Clabau, Kultureel Konvent KK Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24416 Toespraak door Sarah Deschodt, Internationaal Konvent IK Toespraak door Inneke Plasschaert, Politiek en Filosofisch Konvent PFK Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24419 Toespraak door Pieter De Baets, Werkgroepen & Verenigingen Konvent WVK Toespraak door Pieter De Baets, Werkgroepen & Verenigingen Konvent WVK Toespraak door Joost Depotter, hoofdredacteur Schamper Toespraak door Evy Bauwens, Urgent.fm Toespraak door Quentin Janssen, voorzitter Massacantus XX Verslag over 12urenloop 2012 door Julie Nevejan Toespraak door Joachim Lommelen, voorzitter Gentse Studentenraad GSR Jochen Merlier, studentenbeheerder UGent Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24428 Toespraak door prof. Paul Van Cauwenberge, rector UGent Vlnr. Basel Zobieda en prof. Paul Van Cauwenberge (rector UGent) Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24431 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24432 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24433 Toespraak door prof. Paul Van Cauwenberge, rector UGent Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24435 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24436 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24437 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24438 Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24439 Jochen Merlier, studentenbeheerder UGent Voorstelling jaarverslag 2012 dienst StudentenActiviteiten-24441